Dobrze zatrudnić managera

Doświadczenie zawodowe – 2 x case study

Od lat jesteśmy nauczani, że projektując swój życiorys, pierwszym i najbardziej istotnym elementem jest doświadczenie zawodowe i imponująca ilość pozycji zawartych na tej liście. Zdziwi Cię, jeśli powiemy, że ono może nie być najważniejsze? To, na co my zwracamy szczególną uwagę to chęci i postawy do i wobec pracy, organizacji i przyszłych obowiązków. Poniżej opisaliśmy dwa ciekawe przypadki mające miejsce w czasie prowadzonych przez nas procesów rekrutacyjnych.

Kłopoty w firmie?

Kiedy prowadzisz firmę, niemal codziennie masz do czynienia z wszelkiego rodzaju problemami. Nie ma dnia, żeby nie trzeba było czegoś wyjaśnić, załatwić, rozwiązać. A co jeśli pozornie się nie da i ten sam problem wciąż wraca, mimo kolejnych prób załagodzenia konfliktu?

Benefity pracownicze

Jak myślisz, co jest najważniejszym elementem motywującym ludzi do pracy? Powiesz pewnie, że wysokie wynagrodzenie to coś, o czym marzą wszyscy. Przynajmniej na początku swojej kariery zawodowej niewątpliwie tak jest. Ale gdy ambicje nie pozwalają spocząć na laurach, osiągamy więcej i więcej, a więc i zarabiamy lepsze pieniądze. I często będąc już na pewnym pułapie, przestają odgrywać pierwszoplanową rolę.

8 etapów rekrutacji

Zastanawiasz się nad tym, czy zdecydować się na proces rekrutacyjny wewnątrz własnej organizacji i awansować jednego z zasłużonych pracowników, a może wolisz zatrudnić kogoś z zewnątrz? Nie wiesz, od czego zacząć? Masz dział HR w firmie, ale dotychczas nie zajmowali się rekrutacją osób na stanowiska zarządcze i boisz się, że nie dadzą sobie rady? Jakie są plusy i minusy zatrudnienia agencji headhunterskiej?

Codzienność managerska

Każdego dnia milion spraw do załatwienia. Telefony nieustannie dzwonią, szef czeka na efekty. Kolejny problem do rozwiązania. Strategia, analiza, działanie. Motywacja pracownikom spadła! Co robić? Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda codzienność managerska?

Manager w moim zespole

Kiedy nasza firma się rozrasta, musimy powierzyć zarządzanie kolejnym osobom – managerom. Jak im zaufać i kogo wybrać? Spośród wielu kandydatów, nierzadko decydujemy się awansować na stanowisko managerskie jednego z naszych pracowników – tego, który dotychczas osiągał najlepsze wyniki.

Rekrutacja ukryta

Okryta złą sławą rekrutacja ukryta, z punktu widzenia przedsiębiorcy, ma wiele zalet. Dotyczy przede wszystkim sytuacji, w której pracodawca dynamicznie się rozwija i niekoniecznie chce, aby konkurencja wiedziała, na jakim etapie się znajduje. Innym powodem może być zatrudnienie nowej osoby na stanowisko już istniejące.

Przygotowanie do awansu

Sytuacja opisana w tym artykule, zdarzyła się wielokrotnie. W różnych organizacjach o zupełnie odmiennym statusie. Wszystkie te firmy łączył jeden wspólny mianownik – awans na stanowisko menedżerskie wewnątrz organizacji. Skuteczny, wieloletni pracownik, specjalista w swojej dziedzinie, zdecydowanie na to zasłużył.

Masz pytania?
Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości

Wypełnienie formularza oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie przez nas, podanych w formularzu danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie i w zależności od treści zapytania przedstawienia oferty. Tutaj dowiesz się kim jesteśmy i jak przetwarzamy Twoje dane